Wat onze klanten over ons zeggen
Miriam de Haas
2 jaar geleden
Altijd aardig die mannen, altijd prachtig schoon en mooi gesteven lakens.
Kanstantsin
2 jaar geleden
Darm!!!!
Sebastiaan Schils
2 jaar geleden
Bijzonder aardig personeel! Zeer prettige wassalon
R.L. Beukers
3 jaar geleden
Prima service bij deze wassalon. Dekbed gebracht om 14:00 en om 17:00 klaar. Vriendelijk te woord gestaan, snel en weer een superschoon dekbed.👍🏻

Ali Paki
5 jaar geleden

MyEm 2057
5 jaar geleden
Sprei laten reinigen en nu als nieuw. Heerlijk fris.
Rene Da Silva
5 jaar geleden
Ik kom hier al bijna 2 jaar zeer professioneel en komen hun afspraken altijd na! Nemen de zorgen om schone handdoeken op de zaak te hebben uit handen en dat voor een zacht prijsje. En als je even zelf niet kan dan brengen en halen ze het voor je op! Echte aanrader! 10 uit 5 sterren!

Ed Geheim
5 jaar geleden
Goede adviezen en daarom een schone en droge was.

Bert Spronk
7 jaar geleden
Goede wasserette met nog echte service